loads-of-stars

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Cecilia Hänninger - 2 januari 2012 12:51

Hej på er!



Gott nytt år och förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men det har vart så mycket! Och nu är jag säker på lite mer saker. T.ex Är jag 200% på att jag inte är kär i Doomed och bara vill vara kompis med honom. Ett stort plus där!   


I alla fall har jag varit osäker på saker en ganska lång tid och jag har t.ex inte velat prata med någon eller så. Min mobil har börjat fucka så man kan inte ta emot sms........   synd............

Men nu till det kära igen.......   

Jag vet nu att jag är mest kär i Masters eftersom jag "träffar" honom oftare, och vi chattar på facebook, skype o.s.v... 

Awesome är söt och så men han är nog kär i nån annan....


Jag ger er en liten video som jag gillar och sen får ni ha det så bra! 


Puss och Kram!

(Michelle Phan!)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hallo!
Här kommer jag dela lite smått och gott, så stay tuned! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards