loads-of-stars

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Cecilia Hänninger - 12 januari 2012 21:39

Halloo! :D


Det var ett tag sen och det vet jag..... :(

Förlåt för det.......... 


Idag fick man nytt mobilskal! :DD sjuuukt glad! :D ett vitt med ett blått pacmanmonster på och svart lullgarn på toppen.... ^ w ^ jag eeeelska......


Ni vet ju att det är lite dampigt med mina kompisar och det visade sig att Malin var den som alltid varit där. Elina ljuger för mycket. Hon tror att jag snackar skit om båda och hittar på lögner om mig..... DET är sånt som jag stör mig på...... >:(


Smileysarna funkar fortfarande inte som ni märker.....


Jag är så kääär!!! :DDD Masters i mitt hjärta och i min hjärna!! :DD <3333

xD


Sen har jag en ny förälskelse.... ;) Han heter Stormer och han är suuupersöt..... ^u^ Han smsar mig varje dag.... :)<3


NU är bara frågan....... Masters eller Stormer?? Gärna lite hjälp :/ 


Hoppas ni får en underbar vecka och nu ska jag återgå till min film! :D


Puss och Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hallo!
Här kommer jag dela lite smått och gott, så stay tuned! ;)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards